.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحول در والیبال مازندران با برگزاری مسابقات آسیایی

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مسابقات قهرمانی والیبال آسیایی در راستای هم افزایی و رشد این رشته ورزشی است گفت : تحول در والیبال مازندران با برگزاری مسابقات آسیایی ایجاد خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا رضوی امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیای میانه با بیان اینکه برای گسترش رشته والیبال در سطح استان باید تلاش کنیم، گفت: اگر قرار است که رشته ورزشی والیبال را توسعه دهیم باید از مرزبندی عبور کنیم .

معاون توسعه فنی اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود: برگزاری مسابقات آسیایی که با اهتمام هیات والیبال استان و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت، در راستای هم افزایی و رشد والیبال مازندران است.

وی با تاکید برحضور کمیته های  رشته والیبال در حوزه های مختلف ساحلی و سالنی، افزود: مسابقات قهرمانی والیبال مردان زیر ۲۳ سال آسیای مرکزی با پیشنهاد فدراسیون والیبال درحال برگزاری است.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه ۱۴ تیم در نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیای مرکزی شرکت می کنند، ابراز کرد: از این تعداد چهار تیم برتر آسیایی در مازندران و ۱۰ تیم که از رنکینگ پایین تری برخوردارند در میانمار به رقابت می پردازند.

رضوی با اشاره به اینکه این مسابقات با شرکت هندوستان، قزاقستان، ایران ” الف” و”ب” برگزار می شود، ادامه داد: با توجه به اینکه  تیم پاکستان ازاین مسابقات انصراف داد با رایزنی صورت گرفته تیم ” ب” ایران با عنوان مازندران شرکت می کنند.

وی با اشاره به نقش هیات  والیبال در ارتقای ورزش والیبال استان ، خاطرنشان کرد: این مسابقات به عنوان گامی است برای  هشت تیم برتر آسیا در سال ۲۰۱۶ در مازندران است.

رضوی در ادامه با بیان اینکه در حوزه والیبال در گذشته به صورت جزیره ای عمل شده است، افزود: به صورتی که در برخی از شهرستان ها آکادمی های فعال داریم ولی در شهرستان های  دیگر به تازگی این فعالیت ها در حال انجام است.

این مسئول ورزشی بیان کرد: در حال حاضر سعی داریم که درطول سال با رصد کردن هیات های فعال و نیمه فعال ، آنها را دسته بندی کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران  با بیان اینکه هیات های والیبال استانی و شهرستانی به صورت انجمن مردم نهاد فعالیت می کنند، افزود: معمولا ازاعتباری که از طریق وزارت ورزش و جوانان و استانداری به اداره کل می رسد، به هیات های فعال کمک می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.